Втратили гроші та житло: ПриватБанк зриває програму еОселя, клієнти в люті.

Клієнти ПриватБанку втратили гроші та житло
Клієнти ПриватБанку втратили гроші та житло

Один клієнт ПриватБанку скаржиться на тривалі затримки та проблеми при оформленні кредиту за програмою "ЄОселя".

За його словами, процес оформлення тривав більше пів року без результату. Він звернувся до банку в жовтні минулого року з необхідними документами, проте нічого не відбувалося.

Через місяць після звернення клієнта, банк повідомив, що для погодження кредиту необхідна оцінка квартири, без якої документи не можуть бути відправлені на розгляд.

"У листопаді ми провели оцінку квартири і на початку грудня подали повний пакет документів для погодження кредиту. Інформації про погодження довго не було. Потім сталася атака на державні реєстри, чекали, поки все відновиться. Коли відновилося, виявилося, що термін дії документів закінчився", – повідомив клієнт.

Клієнт підготував повний пакет документів і знову подав його 10 березня. Однак, на 28 квітня, після півтора місяців, жодної інформації про статус погодження не надійшло, незважаючи на постійні звернення до банку.

"Витрачені кошти на оцінку квартири, тричі збирався пакет документів, витрачена купа нервів, але жодної комунікації, жодної інформації домогтися не можемо", – зазначив клієнт.

Він висловив своє розчарування в послугах банку і шкодує, що обрав саме цей банк. Продавець нерухомості вже не бажає тримати квартиру, тому що ніякого прогресу не було.

"Після такого неуважного ставлення виникає лише одне бажання – відмовитися від будь-яких послуг ПриватБанку назавжди", – підкреслив клієнт.

ПриватБанк раніше попередив клієнтів про нову схему телефонного шахрайства.


Читайте також

Реклама