У "Дії" запустили нову функцію скарг на відсутність зв'язку чи інтернету.


Міністерство цифрової трансформації України представило новий спосіб збору даних про проблеми з мобільним зв'язком та інтернетом. Користувачі мають можливість легко повідомити про технічні неполадки за допомогою мобільного додатка "Дія".
Завдяки цій новій функції громадяни зможуть надавати детальну інформацію про проблеми з телекомунікаціями. Вони зможуть вказати географічні координати та описати характер проблеми, такі як відсутність інтернету, проблеми з дзвінками або повна втрата зв'язку.
Як повідомити про проблему в Дії:
- Відкрийте додаток "Дія" і натисніть "Відсутній зв'язок";
- Дайте дозвіл на використання геолокації;
- Оберіть, чи виникає проблема тільки під час відключення електроенергії;
- Виберіть оператора;
- Уточніть, що саме не працює: інтернет, дзвінки або обидва;
- Вкажіть, де саме немає зв'язку: у приміщенні або на вулиці.
Цей новий механізм дозволить швидко реагувати на проблеми зв'язку та забезпечить швидке відновлення комунікації. Зібрана інформація буде передана до Національної комісії з регулювання зв'язку для аналізу та координації з мобільними операторами.
Важливою особливістю цієї нової функції є можливість зберігання повідомлення про проблему навіть при відсутності інтернету і автоматична його відправка після відновлення зв'язку.
Крім цього, в "Дії" було запущено зручну функцію для водіїв.
Читайте також
- "Вечірка закінчена": The Spectator розвінчав міф про "економічне диво" Путіна
- Українці з пенсією нижче 9 тисяч можуть отримати допомогу: які документи необхідні
- Від 55 до 10 євро на годину: Eurostat показав величезну різницю у зарплатах країн ЄС
- Виключено – але знову у списках: хто з українців несподівано став військовозобов'язаним і як це перевірити
- Генерал Ходжес розкрив, чим обернеться для Києва "байдужість" Трампа
- На саміті НАТО "забудуть" про Україну на догоду Трампу, — Politico